Poskytujeme nepretržitú softvérovú a hardvérovú podporu pre malé, stredné, ale aj veľké firmy. Ak potrebujete niekoho, kto sa Vám bude starať o výpočtovú techniku a udržiavať ju v najlepšom stave, neváhajte nás kontaktovať, pre vytvorenie nezáväznej cenovej ponuky. Radi vyhovieme všetkým Vašim požiadavkám a prispôsobíme sa Vašim podmienkam.
Podľa počtu zariadení vo firme určíme predpokladaný počet hodín, za ktorý by sme stihli dané zariadenia servisovať. Tieto hodiny odporučíme klientovi a prekonzultujeme s ním všetky podrobnosti.
V závislosti od vzdialenosti miesta servisu a sídla servisnej spoločnosti sa mení cena za celkový servis. Podľa tejto vzdialenosti stanovíme počet výjazdov za mesiac, ktoré budú zahrnuté v cene.
Okrem iných výhod, získa Vaša firma aj možnosť vzdialenej podpory 24/7. To znamená, že v prípade akýchkoľvek drobných problémov Vám vieme pomôcť ihneď a na diaľku bez toho aby ste Vy museli čokoľvek spraviť.
Aj napriek stanovenému množstvu hodín, ktoré si môže klient zmeniť podľa potreby, má klient možnosť požiadať o mimoriadny servisný výjazd. Tento výjazd je spoplatnený predtým dohodnutou sumou.
Samozrejmosťou je, že aj napriek našim odporúčaniam má klient možnosť sám si určiť počet servisných hodín, výjazdov, možnosť nadčasov a mnoho iných špecifických požiadavok.